"You gon' feel something unusual"

Lördag natt spenderades hemma i Johannas säng, mysigt. Kändes mycket viktigt att sova där, sista helgen.

På söndag hade vi inga planer. Museum, Underground Atlanta... Kändes bara tomt i skallen. Klockan blev över 12 och jag hade egentligen au pair möte. Det skippades såklart. Vi hade viktigare saker för oss.

Det slutade med att vi åkte till Moggan för bio, strosande och sedan middag på PF Chang's. Vi såg 'No strings attached' med Ashton Kutcher och Natalie Portman. Mysig och rolig film. Helt klart sevärd. Se den om du har tid! O

Och middagen på PF var god. När vi kom dit så kom en kille och satte sig i baren och vi gjorde upp värsta historien att han var där för att vänta på sin dejt. Varför? Jo, för att han satt i baren och kollade på sin mobil lite då och då och så efter ett tag såg han allmänt uttråkad ut. Efter kanske 20 min så lämnade han stället. Vi antog att han bled stood up. Synd om honom!

Vi åt god middag, men enligt Johanna var vi mest där för efterrätten. Banan, frukt och kokosglass. Den såg inte speciell ut men var jäääkla god.

Efter middagen åkte vi hem till mig så att Johannisen kunde hjälpa mig packa lite. Jag har utvecklat någon form av packningsfobi. Jag har fått för mig att jag inte kan packa själv, utan behöver hjälp av andra som ska säga hur jag ska vika kläder och vart jag ska lägga vad. J-dawgs agerade lite mamma och tvingade mig att slänga t.ex. leggings med hål i och sneakers där sulan var av på mitten. Thanks!








Duffelbag, senare fullproppad med enbart kläder


Jag hade samlat på mig en hel låda med plastpåsar




Eh, ja mamma dom slängdes till slut

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du är då verkligen en hamster. TACK Johanna.

2011-02-04 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0