"You know what it is"

Jag kom till nya familjen på onsdag eftermiddag och hela veckan har varit slapp. Vi har inte gjort så mycket.

På söndagen tog jag tåget in till NYC med Elin, Linnea och Sofia. Först stopp på Svenska kyrkan för kaffe och kanelbulle. Hur gott? Och konstigt att höra så många runtomkring prata svenska. Träffade en gammal tant som bott i NY sedan -66 tror jag. Efter fikat så promenerade vi till The Metropolitan Museum of Art, ett stort museum som hade art som alla möjliga eror (heter det så?). Typ från Egypten, gamla amerikanska hus osv. Det var stort och det lite segt på slutet, för det tog ju aldrig slut. Men det var ändå intressant.

Synd bara att min kamera tog där på mitten...

Sedan tog vi subwayen till Chinatown för lite chinese på någon liten restaurang. 


The streets of NY


Linnéa, Elin och Sofia




The Met


Elin och Sofia






















Kommentarer
Postat av: L

´Nu har det hänt grejer ser jag och mycket bilder, det gillar vi :D

2011-02-03 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0