"You're my valentine"

Massa kramar på alla ♥s dag! Tänker på alla därhemma. Ni är saknade men jag har det bra härborta!

I USA så satsas det på alla högtider, Valentine's inget undantag. Alla vanliga matförpackingar etc. har utsmyckats med hjärtan, rosa och sådant. Fast det är ju ändå gulligt.

Och alla barnen fixar med cookies, drinks och kort att ta med till skolan för Valentine's parties. Eve hade t.om. gjort ett kort till busschauffören. Haha, tänk om man skulle göra det hemma. Då skulle folk väl tro att man hade en crush on 'em or somethin'.

Jag spenderar dagen med en hel del tvätt. Barnens kläder, mina kläder och sängkläder... Och så är jag i shoppingmode så jag ska kika runt på kedjornas online shops.

Puss och kram och hoppas ni är gulliga mot varandra idag!


Kommentarer
Postat av: familjen

Många hjärtans kramar till DIG vår lilla skrutt. Sheila har då inte fattat att man ska vara snäll idag. Hon har bitit/lekt sönder en grön prydnadskudde så det låg dun på hela vardagsrumsgolvet, rackarns hundracka...

2011-02-14 @ 19:16:52
Postat av: Johanna

Puss på din nos!!

2011-02-14 @ 19:54:59
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0