"And it's friday"

Jag kan inte acceptera att det är 1° i NYC och 3° i Umeå. Det kan väl ändå inte stämma? För att plåga mig själv lite mer så har jag en Atlanta vädergadget inlagd också som visar 13°. Inte okej!

Johannisen sa att hon igår hade gått runt i sina ballerinas...

Men jag klagar inte. Snön är ganska mysig. Det hade jag hunnit glömma bort under den till mesta dels snölösa Atlanta-vintern.

Idag är den äldsta tjejen, Shoshana, iväg på en snowtrip med skolan och den yngre, Eve, skulle iväg på någon sorts trip också men igår kväll blev hon sjuk. Typ snuvig, hostig och hade ont i kroppen så hon är hemma idag. Så vi roar oss med att se på film. Har sett Pirates 2 och ser nu på trean. Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0