"And then we went out for a walk together"

Ikväll har vi varit och ätit pizza på någon liten restaurang i närheten tillsammans med Jillians föräldrar. Haha, pappan var ju rolig. Han har riktig New York-dialekt. Är det bara jag som tycker att New Yorkish låter som italienare som pratar väldigt bra engelska? I can't be the only one thinking that?

Och pizzan var rätt god också. Jag beställde en slice och sa att jag ville ha svamp, skinka och ananas på. Och killen ba 'är du säker?'. Ähmm, ja? Okej då... Det var tydligen inte vad man brukar beställa. Här är det cheesepizza som gäller. Hursom - pizzan var god, tack och lov.

Sedan gick vi in in på Baskin Robbins som låg just bredvid - för att äta lite glass. Jag tog en minibägare med chocolate chip cookie dough. Pretty good!

Nu är klockan ca. 21.30. Eve sitter och borstar mitt hår och gör flätor i det. Och så ligger kissekatten här bredvid mig i soffan och kurrar. Lite mysigt att ha tjejer att ta hand om nu. Typ göra olika hair dos och måla nagellack, hehe. Riktiga girliegirlstuff!

Kommentarer
Postat av: erica

håller absolut med om new york-dialekt grejen! har tänkt på de tidigare :P de låter som du har de bra och fick en trevlig familj :) skype snart lillprutt! :D puss

2011-01-29 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0