"As soon as you get here, I'll be ready"

Tisdag och ännu en dag fast här hemma. Det känns helt sjukt. Liksom, vi kan inte göra någonting förutom att vara hemma. Vara inne och kolla på tv, leka, käka eller vara ute och åka pulka nerför vägarna.

De stora motorvägarna är fortsatt stängda och på alla kanaler uppmanar dom oss att stanna hemma and stay warm.

Och dom som vågar sig iväg med bil till t.ex. mataffärerna får veta att det inte finns speciellt mycket basvaror kvar, för ingen har kunnat ta sig dit för att fylla på nytt.

Känns som att det är kaos på riktigt. Kanske inte, jag överdriver men jobbigt är det. Skolorna är stängda imorgon också. Så det ser ut som det blir 10timmarsdagar för mig varje dag.

Jag är off nu, och har ont i öronen, huvudet och är värsta varm i ansiktet. Måste ta och lägga mig ner och bara slappa resten av kvällen. Vill verkligen inte bli sjuk.

Peace out from A-town

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte bli sjuk nu sötprutt! Krya-på-dig-puss

2011-01-13 @ 02:39:54
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0