"For the better part of me"

Imorse var jag uppe med tuppen. Var uppe kl 6.45, relativt pigg ändå för att ha somnat efter midnatt. Väckte barnen, fixade frukost och följde dom till skolan.

Sedan åkte jag hem och la över bilder på USB-stickan och åkte hem till J-dawgsen för en långpromenad tillsammans med Marley. Fasen så jag mår dåligt över min träning. Det jag hade åstadkommit är som bortblåst. Vi sprang sista biten av vår runda och svimmade nästan, haha. Det ska tas tag i igen - för jag älskar träning. Det har bara hamnat på sidan ett tag.

Vid 13 plockade jag upp Boo och så har vi gjort läxor och lekt ett tag. Nu är det bara chill ett tag som står på schemat.

Funderar på om jag måste ta och köpa en till resväska, för jag tänker då inte betala en massa övervikt på min väska. Den var lite över gränsen på vägen hit ju. Två resväskor, might as well. Jag måste bara köpa den först. Tiden rinner iväg nu, på riktigt ju.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa gud så jobbigt det var att springa! Bättre med yoga imorgon -längtar redan! Puss och godnatt

2011-01-20 @ 04:17:11
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0