"I can't believe it"

Ladies and tjänstemän,

vilken härlig känsla. Det är ju fredag. Dock så jobbar jag sent ikväll för Steph och David ska ut på middag. Fast det är väl ändå rätt lugnt för kidsen är alltid så lugna och goa. Superkids!

Sedan så kommer helgen och allt vad det innebär. Jag måste ta vara på tiden nu och göra dom där turistiga sakerna som står på min lista. Typ museum och grejer.

Det är inte helt klart men det ser ut som att jag är påväg till New York! Så jäkla knäppt! Fast gött mos!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer bli jättebra det här! ;D

Klart att jag kan visa dig runt när/om du kommer! :D

2011-01-07 @ 20:34:54
URL: http://elinbowenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0