"I don't wanna leave but I gotta go right now"

Jag håller på att packar för fullt nu. Nästan allting är nedpackat i väskorna. Lite smågrejer som ligger här och där dock. Får se vart jag ska stoppa prylarna så dom inte glöms bort i olika fack.

Jag är spänd och taggad på nya äventyr men det känns samtidigt så jäkla surt att lämna allt det här. Johanna, Elin, andra au pairer, kidsen, vädret, Moggan, Discover Mills, människorna och hela jäkla ATL.

Jag drömmer om att komma tillbaka till the A för att bo här. Det vore grymt!

Sista natten spenderas så klart med J-dawwg - vem annars? Vi ska njuta som fuckers. Och imorgon bitti, alldeles för tidigt bär det av till flygplatsen. Först en flygtur till Florida, byta plan och sedan till NY.

Puss och kram. Jag hör av mig när jag är framme! Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och nu väntar jag ju på dig sötnos <3

2011-01-26 @ 03:00:01
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: L

Lycka till :)

2011-01-26 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0