"I'd rather die like a man than live like a coward"

Slösurfar på Facebook och ser en miniatyrbild på Tupac på sidan, ni vet där reklamsidorna sitter. Och ser att det är en bild som ser väldig bekant ut. Klickar på den och kommer till en sida där det skrivs att en ny dvd släpps med en intervju från Clinton Correctional Facility. Och glad blev jag! Har lite halvt letat efter den intervjun för en del av det är med i dokumentären 'Tupac: Resurrection'. Och jag tycker intervjun är jäkla bra.

Tack Fejjan, you made my day.

Jag ska försöka få tag i den där dokumentären. Bäst att skriva ner den här, påminnelse till mig själv. Tupac Uncensored and Uncut : The Lost Prison Tapes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0