"I'm so fly"

Jag kan inte fatta att klockan är 18.59 här nu och att det innebär att klockan slagit midnatt därhemma. Ni har alltså redan firat det nya året? Hur kan det vara möjligt?

Själv sitter jag här på mitt rum och har försökt smida planer hela dagen. Vilket har varit jäkla svårt. Antingen har jag inte hittat folk, bil eller plats. Åh varför kan inget vara enkelt? Eller om jag var 21? Då hade allting varit enkelt.

Det slutade i alla fall med att jag hörde en reklam på radion där dom snackade om en enda klubb som skulle ha 18+ på nyårsafton. Score tänkte jag. Försökte googla deras hemsida och allting men det finns ingenting, förutom den där reklamen och att två djs på min favoritradiostation ska vara där on the ones and twos...

Så jag håller tummarna och hoppas att det fungerar och att det går att komma in. Det vore grymt.

Under tiden så har jag hunnit fixa mig. Har lyckats få fast lösögonfransarna helt själv, lockat håret och sminkat mig. T.o.m hunnit ta kort så ni får se hur jag ser ut på nyår, haha.





Minus min klänning som inte åkt på än... I'm gonna be fly tonight!
Pussar från A-town. Peace!

Kommentarer
Postat av: erica

vad fin du blev!!! :D jättesöt!! :)

2011-01-01 @ 12:12:55
Postat av: Sandriee

haha, blev?... nej nu - låter som jag är ful i vanliga fall. picis passa dig! puss på dig ändå!

2011-01-01 @ 17:36:37
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: erica

meeen du vet vad jag menar ;) du är alltid superfine :D puss!

2011-01-04 @ 01:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0