"In this very moment I'm king"

Idag har vi chillat här hemma. Åkte ut en sväng med bilen på eftermiddagen för att jag skulle få mig en liten rundtur. Typ se vart skolorna ligger, gymnastiken, olika kompisars hus osv. Lite väl mycket att komma ihåg - även om jag skrev ner det på papper. Får bli lite mer en annan gång.

Sedan åkte vi till något japanskt ställe för middag. Tidig födelsedagsmiddag för Jillian som fyller år på onsdag. Så jag var in the mood för sushi. Andra gången jag käkar det nu. Och det var jäkla gott från början men mot slutet blev det lite väl mycket sushismak.

Och på kvällen plockade Elin, en svensk tjej som bor längre ner för gatan, upp mig tillsammans med en annan tjej, Linnéa, för att åka och fika på Starbucks. Och det var mysigt. Tänk så easy det var att träffa nya svenska au pairer här. Inte alls så krångligt som i Atl. Gött mos säger jag!

Så imorgon ska vi iväg på två museum in the city. Det blir nog grymt!

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0