"It's just not fair"

Jag var ju på bio igår. Och inte med Johannisen. Vi gör typ allting tillsammans i vanliga fall. Men den prutten låg och snarkade i sin säng runt 21-tiden. Jag vet, jag tycker som er. Tantvarning på den!

Hursom, jag mötte upp med den där killen från Target, haha. Så vi såg Little Fockers... Visst är det den tredje filmen? Den första var väl Släkten är värst (kommer inte ihåg engelska titeln) och sedan kom det en tvåa också?
Jag skulle kunna googla men det har jag inte lust till.

Jaa, filmen var väl helt okej. Jag trodde den skulle vara bättre.

En rolig grej - ni vet väl att jag har en to-do-list här. Jag har fått några ideer från en gammal au pair som mejlade mig sin lista och sedan har jag fyllt på med Atlanta-grejer. En av grejerna hon hade på var att gå på dejt med en amerikan så då kan jag ju checka av det.

Nu ska jag surpla lite kaffe. Köpte för någon månad sedan ett smaksatt kaffe från mataffären. Var det vanilj eller vad var det? Kan ha varit vanilj. Anywho - surplar det svart för det är så svagt.




Och så här såg jag ut igår. Jag gillart min najsa skjorta.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud så snygg du blev i lugg Sandra! :)



Kram Sofie

2011-01-06 @ 21:10:34
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com
Postat av: Sofie

Gud så snygg du blev i lugg Sandra! :)



Kram Sofie

2011-01-06 @ 21:10:49
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Bara för hon är purung som få ;) Läs ordet som puuur-ung, du har det ju inte så lätt med svenskan alla gånger.. ;) Snart hämta Wilmas.. eller om en låång stund, sen godnatt hah!

2011-01-07 @ 02:21:26
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0