"Loving you no more"

Igår när barnen var tillbaka i skolan så vid 17 så tyckte jag att dagen hade gått oerhört snabbt. Inte konstigt - då jag varit ledig fram till 12. Känns lite skönt att de vanliga rutinerna kommer tillbaka igen.

Så igår vid 11 mötte jag upp J-dawwg på Starbucks för lite fikamys. Vi snackade en snabbis på msn i söndags och jag hade så mycket att skriva, haha. Så nu fick vi catcha upp den senaste veckan.

På kvällen efter middagen hade jag tänkt testpacka lite grejer i min resväska men klockan blev så mycket så det hanns inte med. Hallå, förstår ni att i slutet av nästa vecka kommer jag att befinna mig i New York? Hur sjukt?

Kommentarer
Postat av: Cathrin Viklund

New York, underbart! Vi kanske syns där. :)

2011-01-19 @ 20:51:06
Postat av: Sandriee

Sv: När ska du/ni dit?

2011-01-20 @ 02:36:04
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: Cathrin Viklund

Hehe! Vet inte, men vi drömmer och planerar och hoppas att det blir av till påsk eller i början av sommarlovet. Det är mycket som ska stämma. Älskar den staden! :)

2011-01-20 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0