"Standing over there by yourself"

När vi åkte från flygplatsen i onsdag eftermiddag så hamnade vi i en lane bredvid en lastbil, så jag sneglade lite åt sidan för att se vem som körde. Och såklart var det en najsig kille. Så jag sneglade lite mer och så kollade han. Awkward så jag tittade bort. Och så kikade jag igen. Ni vet, så som man gör.

Sedan skulle vi göra en vänstersväng och han rakt fram så han vevade ner rutan, tutade och vinkade.

Jag har haft lite panik att det inte ska finnas fina människor här, men mitt NY-äventyr kunde väl inte börjat bättre, eh? Haha, det är inte bara in the A som dom finns. Thank God!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Okej, hur länge var du i Atlanta innan du böt? Får jag fråga vad det var som gjorde att du böt? Du behöver inte alls svara om du inte känner för det! Jag själv har gjorde en rematch så jag böt familj i början av november.

Jag hoppas att det kommer gå bra och att du kommer trivas i den nya familjen :)

2011-01-29 @ 03:27:52
URL: http://mmadeleinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0