"Then I saw it"

Oj, det har varit winter storm warning hela dagen. Att nu ikväll så skulle den komma. Jag och Johanna åkte hem till henne efter middag ute och då var det då helt okej. Liksom, ingenting. Jag sa då att det inte skulle bli någon snö överhuvudtaget.

Så vi åkte hem och såg en film. Sedan kollade vi nyheter och väder på någon tvkanal och fick se bilder från the highways som var täckta med snö. Men duh - det snöar då inte här i alla fall. Damn, och så kollade vi ut. Nog fasen snöade det. Och mycket också.

Så det var bara för mig att skynda mig och köra hem. Vilken var en jäkla körning. Det var halkigt i korsningar. Och snöflingorna var så stora och det var snörökigt så jag knappt såg vägen eller vilken sida av vägen jag var på. Det är ändå inte så underligt att det är många som kör av vägar och grejer här... De vet ju ingenting!

Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0