"They get crazy"

Jag kan alltid underhålla mig själv. Satt och googlade hur jag skulle tvätta mina gråa jeans. I mörk eller ljus tvätt? Om jag tvättar i mörk - kan dom färgas mörkare då? Sådana frågor har jag, men google hjälpte mig då inte bra alls.

Var hursom inne på något forum som har alla möjliga frågor och hittade den här.

"Hej jag har ett behov att kunna skaka min rumpa :p Jag har fått höra av många att min rumpa är fin, så vill liksom kunna "använda" den.. Men när jag tränar till musik blir det bara fel, den rör sig långsamt liksom. Så jag blir tacksam för alla svar, så snälla ni kommentera!
Och så undrar jag hur man liksom skakar rumpan upp och ner? När jag försöker rör den sig bara höger till vänster.."

Först och främst, haha rolig fråga! Och sedan har massa snälla själar postat youtubeklipp för att typ hjälpa. Den här var ett exempel. Ännu roligare.

Men nähe, då kunde jag inte posta klippet för det hade flaggats av några prutts. Gå in och sök på 'bounce that booty' så hittar ni säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0