"New York state of mind"

Idag hade barnen ingen skola så vi har varit hemma. Dom har haft några kompisar över och så har vi bara chillat. Jag följde med dom några hus bort, hem till en kompis där dom åkte skrana. Damn vänner - det är mycket snö här. Och det är rätt kallt. Tur att jag hade fixat en jacka och Uggs.

Är dock inte riktigt säker på hur Uggsen klarar sig i snön. Jag menar, snön blir ju till vatten och det tål dom väl inte så bra. Borde köpa någon slags inpregnering till dom så att dom inte blir helt missfärgade på direkten.

Sedan har vi käkat middag och sett på film. Nu är klockan snart 21 och jag är trött. Det tar på krafterna att komma till en helt ny miljö och sådant.

Jag ska berätta mer om familjen och sådant vid ett senare tillfälle.

Hoppas ni mår bra därhemma. Massa pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Tobi

Alltså jag måste få vet till 100% om det är riktiga Uggs som du har köp lr om du var och köpte ett par luggz!? Vågar du inte skriva det här, jag menar om du skäms för att köpt luggz så kan du skicka mig ett mail. För jag vet vilka som håller vatten bäst! Men jag måste vet UGGS lr LUGGZ??? Så får du svaret sen!

2011-01-28 @ 11:25:07
Postat av: Sandriee

Hahaha! Hörrudu - det är då 100% UGGs som jag har köpt. Inte skulle jag väl köpa något annat?! Uggs 4 lajjjf!

2011-01-28 @ 17:06:10
URL: http://slundberg.blogg.se/
Postat av: Tobi

Hahaha man vet aldrig när snål åke slår in :) Men jag kan säga dig att UGGS håller vatten till 54% och LUGGZ faktiskt håller tille 73%!!!! Så det hade varit bättre om du hade köpt lite billigare skor för dom är mer vattentäta...Sånt e livet man gör dåliga köp ibland...:D Ha de så bra uppe där du är!!

2011-01-29 @ 01:44:57
Postat av: Sandriee

Haha, omg tack Tobi då... Made my day! :P

2011-01-29 @ 03:15:43
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0