"I lööve it, I lööve it""

Gårkvällen spenderades med Johannisen. Åkte och plockade upp henne på flygplatsen. Hennes plan var försenat men vi åkte därifrån vid ca. 23.10. Fort hem och droppa min bil och sedan tillbaka till Johanna för att slagga i sängen direkt. Så skönt!

Ställde ingen klocka, bara sov. Och vaknade upp vid 11. Sedan har vi bara chillat för att sedan åka iväg till Discover Mills en sväng för att lämna tillbaka en tröja och köpa några försenade julklappar.

Efterdet åkte vi vidare till Gwinnet Place som tydligen är ett sämre område, men det finns ett mall där som vi inte har testat, så vi kände oss tvungna. Hann dock bara med en affär där vi provade lite klänningar. Det visade sig att dom stängde en halvtimme senare.

Så då drog vi vidare till Target för lite Starbucks och strosande. Just innan vi var klara så kom det fram en kille som började prata med mig. Och så frågade han om han fick mitt nummer. Såklart sa jag. Han frågade även om det var konstigt att han frågade efter numret och jag sa 'nej, det händer hela tiden'. Nej såklart att jag inte svarde så... Men det har fasen hänt tre gånger nu på senaste veckorna. Jag tror att det är allt tack vare luggen. Tack Johanna! ♥ Hahaha!

Nu ligger vi hemma i soffan hos J-dawgen och bara chillar. Ska nog ta och käka lite leftovers och fila skruttens naglar och se på hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0