"Let's meet up"

Imorse blev det tidigt för att skjutsa Boo till skolan. Sedan tog jag en liten nap medan en tvätt var i maskinen. Efter alla sysslor var gjorde så åkte jag iväg till Starbucks för att möta upp J-dawwwg för lite fika och snackish. Känns som det var längesedan vi träffades, fast det var i söndags. Fast hey det är ju seriöst 4 dagar... Hur ska det gå när jag lämnar the A? Det har jag inte ens velat tänka på.

Hursom - det är för dyrt för Steph att ta trucken till jobbet downtown varje dag för den drar så mycket bensin så den får jag nu köra typ för att lämna/hämta kidsen och sådana grejer under dagen. Den är så mycket större än vanen så man känner sig värsta stor på vägen.

Ja, det var det jag ville säga. Fett ointressant ändå. Men det struntish jag i.

Sedan har jag och Boo lekt runt här hemma, sedan kom Jackson och Nicolas hem och så lekte vi ännu mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0