"Waiting for this all day"

Ja, i lördags eftermiddag åkte jag och Johannisen iväg till Moggan för att se den senaste Harry Potter-filmen. Äntligen fick vi se den! Bättre sent än aldrig liksom. Och jag tyckte att den var bra, som dom tidigare filmerna. Fast enligt Johanna så är böckerna så mycket bättre. Det kan jag väl hålla med om...

Sedan åkte vi för att käka lite middag. Planen var Olive Garden men det var så mycket folk så vi vände direkt. Sedan körde vi till ett chineseplace som inte såg fullt ut. Gick in och frågade och väntetiden var 2 timmar. 2 timmar? Jag var hungrig som en varg så det gick inte för sig.

Till slut hamnade vi på Friday's. Det var helt okej det med. Maten var bra och vi hade det mys.

Observera Johannas parkeringsskills. De är ju grymma. Alltid snea, men innanför linjerna. Det beror mycket på att parkeringarna är så stora så det blir svårt att vara rak i dom. Om ni hajar vad jag snackar om.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0