"You and I"

Jag var iväg en sväng för att tanka bilen, lösa in min check och plocka upp lite mat. Tanken var att jag skulle beställa åt mig och Johanna att käka ikväll. Men när jag äntligen fick tag på henne så ville hon inte ha och då hade jag redan beställt det.

Käkade ena själv framför en film och blev så proppmätt att jag fick ligga raklång på sängen ett tag. Nu kan jag i alla fall andas lite bättre utan att det sticker i magen. Jag vet, misslyckat!

Sitter nu och väntar på att få åka iväg till flygplatsen för att plocka upp pruttaugusten Johanna som ska landa vid 10.10 - men oftast går det alltid snabbare så jag vet inte riktigt när jag ska åka iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0