"California love"

Idag skulle vi ha åkt och paddlat kajak på morgonen men Tracy mådde riktigt dåligt. Kanske var det något i maten från igår...

Så vi chillade hemma, barnen plaskade lite i hottuben och den äldsta, Andrew, var ute och fiskade med en vän till familjen.

Mina värdföräldrar frågade om det skulle vara okej för mig att ta hand om barnen på kvällen och natten medan dom bokade ett rum på ett känt hotell här i Coronado. Självklart sa jag. Klart dom ska få tid för sig själv. Så vi käkade middag där, jag och barnen, medan dom två sprang iväg till bokat bord på ett annat ställe på hotellet. Sedan köpte vi efterrätt och åkte hem igen. Det ser ut som att det blir jag och Juliette, den yngsta, i samma säng. Mys!

Imorgon åker vi tillbaka till hotellet och så droppar jag barnen och får dagen ledigt. Funderar på att spendera den på stranden. Riktigt sand och hav. Det var längesedan jag fick njuta av det!

På måndag packar vi ihop och åker till Santa Monica där vi kommer att bo på ett fint hotell nära vattnet. Och nära till Los Angeles också. Vi stannar där en vecka och jag tror det kommer att bli grymt. Jag gillar det jag ser av Cali hittills. Westsiiiideee!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0