"Can you see what I see"

I förrgår var det dags för läkarbesök för kidsen och värdmamman. Hos en läkare som min värdmamma, Tracy, hade kontakt med sedan hon var gravid med äldsta barnet. Och han har flyttat sin klinik hit ner så dom var tvungna att ta chansen att gå dit nu när vi är här i krokarna.

Och damn, det tog ca. 4-6 timmar allt som allt. Jag som trodde att det skulle vara vanligt läkarbesök liksom, men varenda unge tog mer än en timme.

Det som är bra med min värdmamma är att hon är så himla snäll hela tiden. Omtänksam liksom. Hon säger förlåt när grejer inte blir som planerat och säger tack när jag gör grejer som andra kan tycka är självklara saker. Det känns i alla fall bra att man syns och får cred då och då.

Hursom, dagen blev inte som planerad och gårdagen blev också smått ändrad. Det blev ett sent poolbesök men det var ett skönt besök. Vädret här är helt underbart! Jag har fått en bra bränna so far, men man kan ju alltid pressa en aningens mer. Igårkväll käkade vi middag på en restaurang i downtown San Diego med god mat från havet. Utsikten var fin, över havet. Synd att jag inte hade kameran.


Kommentarer
Postat av: mamma

Det känns skönt i mamma-hjärtat att dom är snäll med dig och uppskattar dig. Det är du värd.

2011-07-10 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0