"Fly as I could ever be, a level of success that you could never see"

Jag har missat allting som har med BET Awards att göra eftersom det sändes söndagskvällen och jag skulle åka måndag morgon. Plus att jag inte hade kanalen.

Men nu har jag satt eventet på record hemma i San Francisco så jag smyglängtar tills jag får komma hem och se på det.

Vill se alla uppträdanden, Kevin Hart som hostar, tabben med Breezy/Ri Ri-uppläsningen osv.

Fast just nu njuter jag av lite semester i jobbet. Au pair-livet är rätt bra. Och inte att förglömma, jag har fått en löneförhöjning för att det är mitt andra år. Haha, that feels really good! Lite bonus för att man är rutinerad tycker jag är rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0