"I wish I could..."

Ok, Sandra might be back in business.

Vi tar det från början. Måndagen den 27 juni tog jag flyget till San Francisco med mellanlandning i Denver. Jag blev mött på flygplatsen av min nya värdmamma och de två tjejerna. Den äldsta, killen, var på footballsträning. När jag åkte nerför rulltrappan så fick jag syn på dom. Där stod de redo med heliumballonger som det stod 'welcome' och 'good luck' på. Så gulligt!

Vi plockade mina väskor och åkte hem. Först en sväng inne i San Fran för lite sightseeing och min första tur över Golden Gate-bron, men säkerligen inte min sista.

Väl hemma i nya huset mötte vi upp min värdpappa och äldsta killen. Liten rundtur av huset som förövrigt är riktigt stort. Gillar redan köket för det är högt i tak och vitt och öppet.

Jag bor i ett enskilt hus högre upp på tomten som har fyra hus. Det stora huset, två kontorshus och mitt hus. Det är skönt att få bo själv för det blir väldigt privat, när jag vill. Och så känns det redan bekvämt med familjen så det skulle inte känns konstigt att gå ner till stora huset och hänga liksom.

Det var snabba puckar för två dagaer efter jag kommit dit så packades väskorna om för semester till södra Kalifornien. Först en biltur ner till Santa Barbara för en övernattning på ett hotell nära stranden. Kvällen spenderades med att chillaxa och dagen efter käkade vi frulle ute och strosade runt innan we hit the road igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0