"Now girl won't you drop that thing down to the floor"

I onsdags kom vi hem från en fantastisk semester i San Diego och L.A. Vi hade med oss två bilar ner och min värdpappa stannade kvar i L.A. för jobb så jag fick köra ena bilen hem igen. Bara jag och iPoden inpluggad i bilen. Det var underbart. Trots att det tog ca. 9 timmar med stopp för mat osv. så var det lugnt.

Har man bara musik så tar man sig hur långt som helst.

På tal om musik - körde hem från Universal Studios med barnen en kväll och hade hittat en rätt bra Los Angeles radiostation och fick höra J. Cole's 'Work Out' för första gången. Senare under veckan hörde jag den 2-3 gånger till. Känns bra att han får lite uppsving, fast jag hoppas att han inte blir för mainstream, ändå...



Och snart kommer debutalbumet. I can't wait!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0