"One, two, ready, set, go"

Glad midsommar allihopa!

Förra året hann jag inte med något firande för då var det samma dag som jag kom till min första familj nere in the A. Men i år blir dt ändring på det.

NYC har stort midsommarfirande i Battery Park på eftermiddagen med massa mat, dans runt... vad heter det? Midsommarpinne? Midsommarstång? Men jag hinner inte dit, då jag troligtvis jobbar.

Men ikväll ska vi fixa oss och sedan dra till en klubb inne i city med tema midsummer party. Alcazar kommer b.la spela - knappt så jag ville gå dit från början just för det. Den musiken liksom... Men det kommer bli kalasigt! Man måste ju lyssna på det ibland också, I guess.

Hoppas alla därhemma får en mysig midsommar! Och sol!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du fick en kväll med bättre väder än här hemma (regn).



Glad midsommar på dig!

2011-06-25 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0