"But I couldn't do it all alone"

Igår regnade det så jag och Sofia hade bestämt att det skulle bli en dag på ett mall. Så vi tog tåget till White Plains och kikade runt i mallet som fanns där. Jag hittade en del grejer.

Ett par chinos från H&M för 70 kr plus 5 par sockar i fina fäger. En liten, blommig plånbok från Pacsun att ha alla mynt i. Turkosrandig långärmad tröja för 50 kr och en svart t-shirt för 50 kr från Old Navy. Jag hittade även en stor flaska schampoo från Joico och äntligen, äntligen(!!) en färgpensel. Så nu är jag redo att färga utväxten.

Efter lite chinesefood till lunch gick vi ut i spöregnet igen för att gå till Toys R' Us för att Sofia skulle hitta en födelsedagspresent till sitt värdbarn. Vi svängde även förbi Wal-Mart och sökte stövlar men hittade inga bra.

Sedan började det ösa ner. Himmelen öppnade sig. Byxorna blev alldeles blöta och Conversen var nästan dyngsura. Försökte skynda oss så snabbt vi kunde till tågstationen igen. Och väl framme så var det en del brandbilar där och najs brandmän som stod utanför och chillade. Men ingen stoppade oss från att gå in så det var nog ingen brand därinne i alla fall.

Jag var hemma igen runt 18-tiden. Försökte kolla Big Brother men det var inget utlagt. Fick en snilleblixt och kom på att jag aldrig såg klart Taking the stage - som gick på MTV för kanske två år sedan. Jag och Pickalurven fann den serien. Kommer du ihåg Tyler? Bebi?! Vi hade ett avsnitt kvar att se, finalavsnittet. Så det såg jag. Och even better såg att det fanns en andra säsong med Tyler och några nya personer eftersom alla andra graduated. Gött att få se mer av bebin.

Ännu en bra helg har flugit förbi och nu är det en helt ny vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0