"Drop and roll"

Åh vilket grymt väder det har varit idag. +20 och strålande sol.

Jag kände mig tvungen att gå ut och få lite färg på mig. Bra att börja i tid. Det var så varmt att jag kunde ha shorts och bikiniöverdel under ett linne, som jag sedan rullade upp. Magen måste ju också få färg.

Satt ute och lyssnade på musik och bara njöt, kanske 2 ½ timme. Och nu ikväll ser jag att jag har bränt mig. Hehe lyckat! Solen är seriöst cpstarkare här än hemma.

Skjutsade Eve till hebrew school och tog sedan bilen på jakt efter ett neighborhood att promenera i. Försökte först på en större väg men höll ju på att bli överkörd. Hittade ett område som var rätt lagom att gå runt... Kunde faktiskt gå där vid 16.30 i träningsbyxor och linne. Gött mos!

Sedan har det blivit pizza på Portofinos. Och nu väntar en dusch och senaste Big Brother.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0