"I prefer the better things"

I förrgår svängde jag förbi vårt lilla post office som finns i närheten. Och igår var jag där igen för att posta två andra brev och behövde köpa nya frimärken till dom.

Då säger tjejen i kassan 'so youre back again'. Alltså, jaaa. Bara för att ni har sådant mini office att ni kommer ihåg alla som kommer och går...

Sedan handlade jag lite och körde hem igen. Och när jag svänger ner så ser jag något in the rearview. What the? Två rådjur står och käkar på vår framsida, bara sådär. Synd att jag inte hade kameran i väskan.

Så jag smög ur bilen och tänkte sneaka in, hämta kameran och ta några kort. Men såklart blev dom rädd och sprang iväg.

Men... efter att jag gjort lite grejer inne så kikar jag ut genom fönstret och ser dom stå där igen så snabb var jag med kameran. Så nära har jag aldrig varit ett rådjur. Så söta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0