"I see you smiling, I know you hating"

Jag har anmält mig till en helgkurs på ett campus, Silver Bay, för att ta mina sista credits. Sammanlagt måste man som au pair ta 6 credits och jag har tagit 3 hittills. När den här weekend coursen är slut så får jag de 3 sista creditsen också. Och det är ju bara en helg det handlar om och så är det över efter det. Känns skönt!!

Men inför kursen måste man skriva en uppsats om sig själv på fem sidor. Och sedan fem sidor om någon topic som har något med USA att göra. Först var jag lite taggad att få känna på hur det var att gå i skolan men ganska direkt så kom jag ihåg att det inte alls var kul. Det är ju jobbigt.

Hittills har jag kommit 4 av 5 sidor about myself. Så det går ju absolut framåt. Vill verkligen ha det klart innan jag åker iväg i alla fall.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0