"I wanna do something freaky to you"

Fasen vilken mardrömsdag jag hade igår. Vaknade ju upp och hade värsta ont i magen. Och sedan blev jag svimfärdig och alldeles svettig bara out of nowhere. Och det gick inte över under dagen.

Sedan när jag tog Eve till hebrew school så var jag tvungen att lägga mig ner och bara försöka slappna av. Och så kändes det som att jag skulle spy hela tiden. Fett äckligt!

Sedan körde vi hem vid 18 och direkt när jag kom hem så fick jag en rysk tablett(?!) av Brian som skulle vara bra om man hade ont i magen och typ ville spy. Och den var kolsvart. Kändes ju lite skumt, men tog den hursom. Och gick sedan och la mig i sängen.

Det kändes som att någon tagit tag i magen och bara vred om, typ skrynklade ihop. Somnade där runt 20.30 och sov hela natten med kläder och smink och grejer. Vaknade upp vid 03 och kom på att jag inte ställt alarm för morgonen.

Jag vaknade upp imorse och mådde mycket bättre än innan. Skönt! Fast har ont i magen om jag trycker på den- Skumt! Jag har ingen aning om vad det var. Känner mig dock jäkla seg och trött idag, så ligger i soffan och pimplar bubbelvatten och kaffe om vart annat. Och lägger in mer musik på iPoden. Funderish på att köpa en ny med mer minne...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Öööööhhöööööwww....C-T månntro???? ;) pussis

2011-03-13 @ 06:07:24
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0