"I wanna feel you"

Igår kväll blev det middag på Applebees i Mt. Kisco med Veronika och Linnea. Och sedan en sväng på Target och på mataffären. Jag var så jäkla sugen på sorbet, helt random, och hittade en hallonsorbet som såg lovande. Så jag körde hem snabbt så den inte skulle smälta. Och just det, köpte en påse M&M's också.

När jag kom hem där vid 22.30-23.00 så satte jag på senaste Big Brother eller dom två senaste eftersom det laggat under dagen. Bra avslut på en fredagkväll!

Oj just det. När Eve hade gymnastik så svängde jag in på Target och hittade ett par rosarutiga sovshorts på rea och två sommarklänningar. Nu är jag så jäkla tagged på vår/sommar att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0