"I'm gon' ball every chance I get"

Gud så skönt det var att sova inatt. Vet inte varför, kanske för jag visste att lördag betydde sovmorgon.

Och planen för dagen var egentligen att åka in till NYC för att träffa Baggen. Vi hade kommit så långt att vi bestämt en dag och allting, men då var hon tvungen att jobba en timme där vid 15. Så det fungerade ju inte. Men jobb kan man ju inte säga emot, det är förståeligt. Det får bli en annan helg framöver! Det blir säkerligen bara varmare och varmare vilket bara är positivt!

Så idag ska jag hänga med Veronika, tjejen som vi var hos på filmkväll förra veckan. Och vi ska in till city utan plan. Bara se vad vi hittar på. Solen har tittat fram nyss då jag hoppas att det blir en fin dag. Ohh slängde just en blick på vädergadgeten på laptopen som visar +15? Stämmer det? I så fall blir jag lycklig!

Har laddat kameran så jag är säker på att den inte dies on me now. Ska försöka vara duktig med att ta kort också.

Puss och krams!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har skickat mejl till dig flera ggr idag men bara fått de tillbaka. Vad är felet?

2011-03-06 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0