"Shawty I'm a pro and you are looking like the prototype"

Jag har inte haft några planer för denna söndag förutom ett au pair möte. Vi träffades på något place och käkade pizza slices och sedan var det avklarat. Slappismöte!

Sedan åkte vi till Starbucks och chillade lite. Blev smått uttråkade så jag, Elin och Linnea åkte till Marshalls. Jag hittade två träningströjor från Adidas. Något som jag faktiskt behövde. Så två långärmade tröjor för $54 är jäkla bra. Och fina var dom också, såklart!

Ikväll har jag sett Big Brother. Roza är ute - kanske lika bra. Vilken mupp! Sedan har jag också fyllt i min extension application till Cultural Care. Alltså så har jag bestämt mig för att förlänga ett andra år i en ny familj.

Imorgon är det ny vecka och båda kids är tillbaka i skolan igen. Innebär tidiga mornar men mycket mer fritid under dagen. Hoppas på sol hela veckan så jag kan sitta ute. Snälla!

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0