"Spur of the moment"

Andrea tipsade om en festival i New Jersey som hon ville gå på. Så hon skickade länken så jag kunde checka. Och damn - så många bra artister. Och så visade sig att hon gillar 2Pac och Snoop! Vad är oddsen?

Så jag var ju tvungen att hänga med henne på det. Det är som gjort för oss.

Så iförrgår så frågade jag hostpäronen om jag var ledig sista helgen i april och dom sa att jag var ute i god tid så om det skulle dyka upp något så hade dom tid att fixa det på annat sätt. Vips så hade vi bokat fredags och söndagsbiljett igår kväll. Gött mos!

Jag är fett taggad!! Lil' Wayne, Bruno Mars, Pusha T, New Boys, Travie Mccoy, Wiz Khalifa och massa fler som jag vill se. Det var så många att jag säkert glömt några.

The Bamboozle Festival here we come ya'll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0