"Take 'em away"

Idag snöar det. Det snöar! Jag trodde verkligen att våren var här med tanke på det fina vädret vi hade i helgen. men New York har jäkla växlande väder, bevisat nu. Det ska tydligen snöa idag och imorgon. Jag hoppas inte det blir en snowday.

Men nästa vecka ser det ut att kunna bli sol och grejer. Så då ska det väl ändå vara slut på vintern...

Idag har jag roat mig med att dammsuga och torka golvet i köket. Och dammsugit i vardagsrummet och mattan i hallen. Fuck så den var full med grus och grejer. Nästan så att man inte kan tro att den någonsin blivit dammsugad. Det har den säkert inte heller.

Pimplar kaffe och drar ner nya låtar från youtuben. Funderar starkt på att köpa en iPod Classic, med megaminne. Jag ska åka och hämta Eve vid 15.30, så passar på att njuta lite av lugn och ro här hemma med Shoshi, som ligger i soffan och läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0