"This is as real as it gets"

Det ser ut att vara värsta najsa vädret ute idag. Solen skiner som bara den men temperaturen står på +10. Det känns kallt! Fast vad vet jag. Ska ut på promenad nu och känna efter.

Min iPod är knas igen. Den säger att minnet är fullt även fast jag raderat otaliga mängder låtar. Fuck! Men nu har jag gjort omstart på hela skiten och lagt in låtarna manuellt istället. Så nu funkish det, halvt, igen. Inte tipptopp dock! Funderar fortfarande på att köpa en iPod Classic med fett mycket minne. Får se hur det blir med det.

Ikväll ska jag ta tåget till Pleasantville hem till Sofia för en sleepover. Och imorgon blir det NYC. Vad vi hittar på där är inte planerat än. Vi får se. Hoppas i alla fall på bra väder!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: L

Vad mysigt :)

2011-03-13 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0