"Thoughts from above"

Jag sitter och kollar på Klass 9A och ett klipp visas på en svenskalektion. Kom att tänka på våra sena svenskalektioner på gymnasiet med Ingrid och hur kul vi kunde ha vissa lektioner.

Och så kom jag att tänka på att livet är bra konstigt. Nu ligger jag här, raklång på en soffa i en stad utanför New York hos en familj som jag inte riktigt kan säga att jag känner så väl. Inte som alla människor därhemma...

Saknar skolan ibland. De där rutinerna och att man visste vad veckan skulle innehålla osv.

Fast det här är bra det med. Jag gillar det! Men lite random är det ändå. Livet är seriöst fullt av möjligheter. Det är bara att fånga dom och göra någonting av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0