"Toot it and boot it"

Idag har jag klippt min egna lugg. Det ni! Och ja, jag är mycket stolt över mig själv. För den var så jäkla lång att jag inte såg något när jag blåst den och fixat den. Fatta hur svårt det var att klippa den när man inte såg vart/vad man klippte. Är säker på att jag cuttade lite av ögonfransarna också, hehe.

Och svårt att att inte få massvis med hår i ögonen eftersom jag inte kan blunda när jag klipper. Men slutresultatet blev helt okej. Nu ser jag ju igen! Och den är inte allför sned. Johanna hoppas du är stolt!

Jag är ju så smart att jag till och med kom ihåg att ta kort före och efter.

Fast ändå J-dawwgen du är saknad. Och inte bara för att du klipper mitt hår. För att du är du också!





Pussar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaawww. LOVE!

2011-03-02 @ 03:50:19
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: L

Sötnöt :)

2011-03-02 @ 11:04:27
Postat av: mamma

Snyyyygt.

2011-03-02 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0