"We're ordinary people"

När Eve var på gymnastiken passade jag på att svänga förbi min bank för att casha in alla pengar som jag haft liggandes på mitt rum. Och kolla att min adressändring gått igenom. Åh jag agerade allmänt lost därinne så dom måste seriöst ha trott att jag var mongoww eller något. Pinsamt!

Sedan blev det såklart en sväng på Target också. Man dras verkligen in dit, även om jag visste vad jag skulle köpa. Och det var hårfärg och sockor som inte är ankelsockor men så klart hittade jag bara en massa ankelsockor... Men jag är less på att mina sockor åker under hälen i Conversen när jag promenerar. Det finns väl ingenting äckligare än att gå runt med sockor som inte sitter på. Observera att jag nu skrev sockor!! Det är inte så jag säger så lite random att jag skrev så. Det heter ju faktiskt sockar, i min värld.

Hursom - hittade hårfärg och ankelsockar som inte såg ut att kunna halka under hälarna. Ville ha en färgpensel att använda för att pensla ut färgen i håret också men nej, det fanns ingenstans. Lite besviken på Target... Jag trodde att dom hade allt, ALLT.

Men jag hittade ett par heels som kommer bli najsa till våren/sommaren. För $20 (ca. 150 kr). Kap!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0