"You look so dumb right now"

Nu när jag fått min iPod att kopplas samman med iTunes igen så att jag äntligen kan lägga in ny musik så finns det väl ingen anledning att inte gå ut.

Känns för jäkligt att konditionen är som bortblåst. It ain't what it used to be. Jag ska komma dit igen!

Förresten så är det idag 14 år sedan B.I.G passed away. Power 105.1 spelar Biggie-requests hela dagen. En tjej hade twittrat 'Happy Birthday Biggie' med feta bokstäver och massa utropstecken. Really? Girl, go back to sleep. Stupid ass!


Biggie and Pac

Pussar

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Haha, precis den där bilden på TuPac och Biggie, har jag som bakgrundsbild på MIN dator. Tilläggas bör att det INTE är jag som bytt ut min tidigare snygga bakgrundsbild mot den.... Hopplös son! Vi åker till NY, igen den 13/6, längtar!

2011-03-10 @ 09:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0