"Baby slow down"

I måndags fick jag ett mejl från CulturalCare som sa att min extension application är fullbordad. Och just efter det hade jag fått ett mejl med en ny match från en familj 20 min utanför San Diego, Kalifornien.

Med gångavstånd till stranden osv. Låter fabolous huh? Men - dom hade 4 kids, tjejer, som var 4, 5, 7 och 9. Plus en mamma som stayed at home. Och så gick ingen i skolan längre än till 2.30 och dessutom slutade den yngsta vid 12.30. Vilken måste innebära stört mycket jobb.

Så efter lite hjälp från tjejerna på Starbucks där dom flesta sa att dom inte skulle ha tagit det så tackade jag faktiskt nej till dom. Man kan ju inte ta första bästa bara för att. Och så måste man se bort från vart dom bor, även om det lät helt underbart ju...

Håller tummarna att det kommer en ny matchning snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0