"I know I'm living wrong"

Jag skypade b.la med Andrea idag. Kul att vi skypar fast vi bor typ 20 min ifrån varandra.

I alla fall så hamnade vi som vanligt på både google, wikipedia och youtube. Homies!!

Satt och diskuterade Gucci Mane - jäkla knasboll. Det senaste dumma han gjort är att tatuera in en glasstrut på ena kinden. Varför? Fråga inte mig. Min gissning är att han gillar, nej, älskar glass! Men ja, fortfarande... Stupid ass Gucci!!



För övrigt är alla hans tattoos helt random. Typ dom under ögonen. Sår ser det ut som. Tror det ska vara någon text. Ah jag skulle kunna diskutera hans jäkla ice cream cone i en evighet, som varför den skjuter ut blixtar samtidigt som det står 'brrr' på struten. That makes no sense!

Puss och hej, nu blir det kaffehäng!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha fyfan!!

2011-05-18 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0