"I look like yes and you look like no"

Klockan är ca. 22.40 och jag är megatrött. Stört! Har varit trött sedan typ 20. Men jag har jobbat sent, så har inte kunnat gå och lägga mig heller. Tur att Evie är rolig och flamsig så att hon kan hålla mig vaken. Fan, när jag är med henne sjunker jag typ till hennes ålder. Kanske inte så bra, men det är ju roligt. Haha!

Nej, lite Big Brother och sedan sömn. Imorgon är det fredag. Fredag redan? Yessir!

Åh och jag vill bara somna så jag kan vakna upp så jag kan duscha och tvätta håret. Känner mig som en mupp. Tänk vad mycket smutsigt hår kan göra med en. Bara håret är någorlunda rent så känner man sig mycket fräschare. Am I right or am I right?

Godnatt då

Kommentarer
Postat av: Johanna

En Molly eh??

2011-05-07 @ 05:18:18
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0