"I really like what you've done to me"

Gårdagen spenderades med att hämta upp Eve på skolan, fixa snack till henne och sedan bara chilla. Jag lagade svenska pannkakor till middag. Smått nervös att dom skulle floppa. Värdfamiljen hade inte ens en decent stekspade. En sån dår lång, tunn ni vet. Pannkaksspade. Jag fick ta en slickepott. Det fungerade också, faktiskt.

Dom gillade det och sa att jag fick göra det fler gånger. Och så frågade dom om jag kunde laga svenska köttbullar, så det får väl bli nästa middagsprojekt.

Sedan drog jag på Starbucks med Andreeea. Och sedan vidare till kalasstället Target. Vi hittade goa t-shirtar på herravdelningen. Jag en Run DMC-tee och Andrea en Super Mario. Det är där man hittar t-shirts med swag! Spenderade säkert 1 ½ timme inne på Target.

Target är en farlig plats. De har allting och det är omöjligt att komma ut därifrån utan någonting i en påse. Det kan vara whatever. Du kan t.ex. som igår hitta en t-shirt, minichips som smakar tacos, limejuice etc. Som sagt, farligt ställe. Värre än värsta hooden du kan komma till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0