"I'm so into you"

Morgonen började med att fixa kidsen till skolan och sedan blev det Subway till frukost. Det var grejer det! Plus att vi fick varsin raspberry cheesecake cookie gratis av gubben som jobbade där. Gratis är gott! Mycket glada blev vi.

Sedan åkte jag och Andrea en sväng till Kohl's och jag ville knappt dit för jag skulle då inte shoppa någonting. Kände att det får vara lite paus nu. Jag hittade ett par grymma träningsskor från Nike som vi faktiskt har tittat på förut på någon skoaffär och nu var dom på rea. Då måste man köpa? Tack och lov så fanns dom ju i min storlek.

Hittade sedan ett par blå/gröna/turkosa låga Converse. Eller jag hittade en höger sko och inte kartongen där den andra skulle ligga. Till slut kom A på att vi skulle ha en tävling. Den som hittade kartongen först blir bjuden på en frappuccino från Starbucks av förloraren. Ja, till slut så förlorade jag ju. Men jag var ändå glad, för det var ju jag som skulle ha skorna. Ville gärna ha en sko till båda fötterna.

Inte nog med det så hittade jag en gammal sommaredition från Escada. Kommer någon ihåg Moon Sparkle? Den hade jag och sedan så tog ju den sommaren slut och så slutade den säljas. Och vips, så stod den där i en presentförpackning tillsammans med en lotion för $50. Kap? Kap! Så den var ju också tvungen att köpas.

Hursom - gick loss på Kohl's. Sedan när jag skulle betala för våra frappes på Starbucks så fungerar inte mitt kort. Varför inte liksom? Vad har nu hänt? Det visade sig ju såklart vara $0 på kortet. Bra jobbat!

Men då har jag faktiskt köpt två konsertbiljetter, varav en ska jag få peningar för och sedan ett Tentrip-kort till tåget osv. Plus att jag har några veckolöner liggandes i cash hemma. So it's all good in the hood! Jag har så jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0