"Look at me now"

Igår var det najsigt väder ute. Så jag laddade iPoden och la mig på studsmattan för att sola. Gött mos på det!

Sedan åkte jag iväg och hämtade Eve på skolan, skjutsade henne till gympan och skyndade mig till banken för att sätta in pengar på kortet. Efter det vidade till Kohl's för att be dom ta bort stöldlarmet som satt kvar på min sko.

Det pep när jag gick in genom dörren och folk tittade lite snett på mig. Som om jag snott något från någon annan affär och sedan gått dit. Fick i alla fall hjälp av en ny kille där i kassan.

Eve och kag åkte hem, handlade lite mjölk och annat på vägen och sedan åkte familjen iväg på middag.

Jag kollade i kapp lite BB och åkte sedan till Starbucks där hela högen var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0