"My attitude is virgin, still don't give a fuck"

Vilken härlig dag det har varit.

Började dagen med en daglig sväng på Target. Ingenting nytt hade hänt där. Inte chock kanske, hehe. Blev dessutom bjuden på Reeses peanutbutter ice cream av Andrea. Helt ok glass även om jag inte riktigt gillar jordnötssmör.

Sedan köptes det sushi från A&P och så åkte vi till parken i Bedford Hills och glassade i solen. Lyssnade på musik och bara degade. Så skönt!!

Andrea taggade vidare där vid 13 men jag hade ingen som helst lust att åka tillbaka till huset och hänga med alla mexikanare som sprang runt utanför huset så jag stannade kvar där på gräsplätten all by myself. Eller ja, jag och min iPod hade dejt. We're a match!

Åkte hem vid 15.45 typ, för att jag kände mig lite bränd på benen, hehe. Kom hem, drack kaffe och käkade kokosnötsglass. Hämtade upp Eve från en playdate vid 18. Vi två har varit utomhus tillsammans med grannkidsen och chillat runt på cyklar och sparkcyklar.

Nu är klockan 21 och jobbdagen är väl i princip slut. Underbar dag. Det är så här det ska vara ju!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0